Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Λεύκωμα μωρού για κοριτσάκι !



Καλημέρα σας και καλό μήνα ! Αυτό το μήνα της οργάνωσης και της επιστροφής στα θρανία (κυριολεκτικά και μεταφορικά για όλους ) επιτέλους τελείωσα το άλμπουμ-λεύκωμα που ετοιμάζω απο το καλοκαίρι για την μικρή μου ανηψιά !Μια η κοιλιά που φούσκωνε συνεχώς , μια τα γεννητούρια ...ουφ τα κατάφερα με αρκετή καθυστέρηση. Είναι  φτιαγμένο με φακέλους κίτρινους του ταχυδρομείου σε μεγάλο μέγεθος , για να χωράει πολλές φωτογραφίες και μεγάλες επίσης .
Ελπίζω να το χαρούν οι γονείς του και να το γεμίσουν φωτογραφίες !Θα το πάρω μαζί μου στο ταξίδι μου στην Άρτα και θα το χαρίσω στην μπεμπούλα μας με πολύ πολύ αγάπη !
Με την εξωτερική σελίδα θα πάρω μέρος και στο September Challege του http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr/ , που έχει θέμα  
Just Us Girls


Νομίζω πως δεν υπάρχει κάτι πιο κοριτσίστικο και ρομαντικό για ένα κορίτσι απο το λεύκωμα γενικότερα . Η ομάδα πάλι σκίζει αυτό το μήνα και οι δημιουργίες μοναδικές ! Ρίξτε μια ματιά , αξίζει πραγματικά τον κόπο . . .
Πάμε λοιπόν . . .  Με την εξωτερική σελίδα . . . 

 

Και μερικά κοντινά .



 Και οι εσωτερικές σελίδες . Με το φάκελο στο σημείο που διπλώνει έφτιαξα τσεπούλες για πιο πολλές φωτό και μέσα στις κεντρικές σελίδες έχω μεγάλες κάρτες με λεύκωμα του τύπου : η πρώτη μου φωτογραφία , τα σταδια ανάπτυξής μου  , εγώ και οι γονείς μου , τα πρωτα μου γεννέθλια κ.λ.π















Ελπίζω να καταφέρω να ανεβάσω και βιντεάκι , που θα φαίνετε καλύτερα . Φιλάκια λοιπόν καοι συγνώμη αν σας κούρασα με τη μεγάλη ανάρτηση

5 σχόλια:

  1. Πανέμορφο !! Και έχει και πάααρα πολύ δουλειά !! Ολες οι σελίδες σου είναι υπέροχες ! Η ανηψιά σου είναι πολύ τυχερή που θα έχει αυτό το μικρό αλλά με τεράστια αξία άλμπουμ!! Τα δε χαρτιά και το υφος είναι απο τα αγαπημένα μου!! Ευχαριστούμε πολύ που είσαι και πάλι στην παρέα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά απίθανο!!Προσεγμένο και ρομαντικό!!Το λάτρεψα!!Καλή επιτυχία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλυκο και με πολύ δουλεια! Σε ευχαριστουμε που επαιξες μαζι μας στο SnP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίιιθανη δουλειά Ειρήνη! έχω κάτσει και το χαζεύω...τόσες λεπτομέρειες σε όλες τις σελίδες! Μπράβο σου!
    Το εξώφυλλο το λάτρεψα! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο!!! Πολλή δουλειά βρε κοριτσάκι μπράβο σου!!!! Πανέμορφο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !