Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Monochromatic...


Καλησπέρα φίλοι μου!!!
Απρίλης μπήκε και η άνοιξη είναι εδώ για τα καλά!!!Και κυρίως στη διάθεσή μου...Όχι, όχι δεν έχω ανοιξιάτικη σύνθεση να σας δείξω όπως ίσως θα περιμένατε ούτε ανοιξιάτικη πρόκληση έχουμε στο Crafty Life... Μονοχρωματική σύνθεση παρακαλώ...
Ακούγεται δύσκολο όμως μη σας αποτρέπει...Διαλέξτε ένα χρώμα που θα είναι το κεντρικό σας(μαζί και τις αποχρώσεις του) και παίξτε μαζί του με μαύρο και άσπρο...



Εγώ διάλεγα το ρόζ(όχι δεν είναι το χρώμα μου...απλώς είναι ανοιξιάτικο και ταίριαζε με τη φωτό μου) χαρτί 13 arts  και chipboards απο Scrapiniec που λάτρεψα!!


Και μια συρμάτινη καρδούλα, που θεώρησα πώς ταίριαζε με την φωτό και τη διάθεση της σύνθεσης...Επίσης κλωστή σε ευθεία διάταξη που καταλήγει πλάγια, έτσι για αλλαγή...


Αυτά τα λίγα και σήμερα και ελπίζω να μην σας δυσκολέψουμε αυτό το μήνα..Λίγο πρίν το Πάσχα κάτι θα φτιάξουμε όλες(καρτούλα, καλαθάκια, σύνθεση. πινακάκια , λαμπαδούλα κλπ) εεεεε ας είναι μονοχρωματική!!
Φιλάκια πολλά!!!Ειρήνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !