Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Με έπιασε η άνοιξη!!

                                                                                 Τον τελευταίο καιρό έχω τρελή διάθεση και ενέργεια!Εκτός των άλλων έφτιαξα και δύο καμβάδες τον ένα για δωράκι σε ένα μικρό πρίγκιπα (LE PETIT PRINCE)και τον άλλο για το γραφείο δασκάλων στο σχολείο που εργάζομαι,με την ελπίδα να τους μεταδώσω την ευφορία που εγώ νιώθω με τον ερχομό της άνοιξης!!



Και ειδού....
                                   Και μερικές λεπτομέρειες....
             Αυτή τη φορά χρησιμοποίησα φύλλα αλουμινίου ,
                  Πέρλες και δαντέλα,που είναι πια τα αγαπημένα μου!!

                    Και ο μικρός μου πρίγκιπας(le petit prince),δωράκι στο φίλο μας το Δημητράκι που  έχει    αύριο τα γεννέθλιά του.
 Πάλι φύλλα αλουμινίου και χαλκού αυτή  τη φορά.Ηαλήθεια είναι πως δεν έχω δεί πολλούς καμβάδες με αυτό το θέμα οπότε μάλλον πως αυτοσχεδίασα.

 Το τριαντάφυλλο..........πιστή φίλη του πρίγκιπά μου!
 Και κλωστή σύρματος σε χρυσό για τα σχοινιά του απογειώμενου ήρωά μου.


2 σχόλια:

  1. Your canvases are awesome! Love them both...and they are so different! You definitely have given your first canvas that summertime feeling with all of the sweet little dimensional flowers and butterflies. Love your bright and fun colors, too! And the second canvas....I knew immediately that this was a take off of The Little Prince by your character. Very cute canvas! Thanks for sharing your art with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. <3 Candy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank you too for stopping by!I love your works and i'm glad you liked my canvases.Keep the good job!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !